Hi2 | های تو

امروز: شنبه 26 آبان 1397 ، آخرین به روزرسانی سایت بيش از 3 سال قبل بوده است.

چراغ قوه زوم دار پلیس
ساعت طرح رولکس مارک walar
Avatar

سلام!
هنوز وارد سیستم نشده اید؟
یا عضو سایت نیستید؟

  • ارسال شده: بيش از 8 سال پیش در تغذیه ، تعداد نمايش: 4510
    اگر رژیم غذایی متنوعی را انتخاب كنید كه حاوی تركیبی از آنتی اكسیدان‌ها، غلات سبوس‌دار و اسیدهای چرب ضروری برای بدن باشد، می‌توانید خطر ابتلا به بیماری‌های جدی و مهم مثل دیابت، آلزایمر و بیماری‌های قلبی را كاهش دهید.

    متخصصان تغذیه و سلامت در انگلیس تاكید كردند: اگر رژیم غذایی متنوعی را انتخاب كنید كه حاوی تركیبی از آنتی اكسیدان‌ها، غلات سبوس‌دار و اسیدهای چرب ضروری برای بدن باشد، می‌توانید خطر ابتلا به بیماری‌های جدی و مهم مثل دیابت، آلزایمر و بیماری‌های قلبی را كاهش دهید و در نتیجه طول عمر خود را تضمین كنید.

    به گزارش ایسنا، این متخصصان می‌گویند: یك رژیم غذایی با این ویژگی‌ها می‌تواند میزان كلسترول خود را كه عامل اصلی بروز بیماری‌های قلبی است تا یك سوم كاهش دهد و تا حدود یك دهم از سطح فشار خون بكاهد.

    به گزارش روزنامه‌ اكسپرس چاپ انگلیس، یك رژیم غذایی سالم و متنوع باید حاوی مقادیر زیادی از میوه‌ها و سبزیجات و مغز خشكبار و نیز ماهی حاوی اسیدهای چرب ضروری و همچنین غلات سبوس‌دار باشد.

    آنجلا دودن ـ متخصص تغذیه در انگلیس در این باره خاطرنشان كرد: كلید موفقیت در یك تغذیه كامل و سالم این است كه تمام این انواع خوراكی‌ها را به رژیم غذایی روزانه خود وارد كنید.

    وی تاكید كرد: این رژیم غذایی زمانی باعث سلامتی و تقویت بدن می‌شود كه همه این مواد غذایی با هم مصرف شوند و فقط مصرف یكی از آن‌ها نمی‌تواند ریز مغذی‌های ضروری برای بدن را به میزان كافی تامین كند.
  • کانال تلگرام فان کلوب






    نظرات کاربران
    توجه: امکان ارسال نظر ، تنها برای اعضای سایت ممکن است. لطفاً وارد سایت شوید و یا عضو سایت شوید.
    هنوز نظري براي اين مطلب ارسال نشده.