Hi2 | های تو

امروز: دوشنبه 09 اسفند 1395 ، آخرین به روزرسانی سایت 10 ماه قبل بوده است.

چراغ قوه زوم دار پلیس
ساعت طرح رولکس مارک walar
Avatar

سلام!
هنوز وارد سیستم نشده اید؟
یا عضو سایت نیستید؟

  • ارسال شده: بيش از 6 سال پیش در اجتماعی ، تعداد نمايش: 5325
    مردان به ویژه جوانان گرایش زیادی به استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی زنانه برای زیبایی خود پیدا کرده اند به نحوی که از کرم پودرهای سفید کننده، خط چشم و حتی "اپیلیدی" هم استفاده می کنند.
    به گزراش فان کلوب، به نقل از مهر: یک کارشناس علوم رفتاری دانشگاه شهید بهشتی با مطالعه بر روی صدها جوان ایرانی به این نتیجه رسیده که مردان ایرانی مصرف کننده 12 درصد لوازم آرایشی زنانه هستند.

    مجید ابهری گفت: نتایج این پژوهش نشان می دهد برخی از لوازم و مواد آرایشی و بهداشتی مانند شامپو، کرمهای مرطوب کننده و ضد آفتاب، مام و اسپره های بدن میان زنان و مردان مشترک است. همچنین برخی از مردان از ژل مو، ادکلن، رنگ مو و کرمهای برنزه کننده پوست نیز استفاده می کنند.

    وی افزود: متاسفانه آمارها نشان می دهد که مردان به ویژه جوانان گرایش زیادی به استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی زنانه برای زیبایی خود پیدا کرده اند به نحوی که از کرم پودرهای سفید کننده، خط چشم و حتی "اپیلیدی" هم استفاده می کنند.

    این پژوهشگر آسیب های اجتماعی به جوانان توصیه کرد به جای استفاده از لوازم آرایشی زنانه برای زیباتر شدن از عطرهای خوشبو کننده استفاده کنند تا بوی بد بدن که ناشی از تحمل گرما، فعالیت زیاد بدن در حین کار و پیاده روی در ترافیک شهری است موجب آزار دیگران نشود.
  • کانال تلگرام فان کلوب






    نظرات کاربران
    توجه: امکان ارسال نظر ، تنها برای اعضای سایت ممکن است. لطفاً وارد سایت شوید و یا عضو سایت شوید.
    هنوز نظري براي اين مطلب ارسال نشده.